הריאיון שלנו הוא עם אלי גולדמן, בעל משרד בוטיק לבניית אתרים ופרסום ברשת האינטרנט, תושב קריית מוצקין, נשוי לתהילה ואבא של רוני, נועם ועידן.
במה אתה עוסק?
אני מעניק שירות B2B לעצמאיים, בעלי עסקים וארגונים שונים בתחום האינטרנט. השירות מקיף קשת רחבה של נושאים החל מבניית אתר אינטרנט תדמיתי או למכירות ברשת, דרך ניהול דפים עסקיים ברשתות חברתיות ועד לניהול קמפיינים שיווקיים בגוגל או פייסבוק.
איך הגעת למקצוע?
אני עוסק בענף האינטרנט משנת 1999, השנה בה סיימתי לימודי הנדסאי תוכנה במכללה למינהל בחיפה. תמיד התחברתי לתחום האינטרנט והמחשבים ובעבר הרחוק יותר אפילו הייתי בעלים של חנות מחשבים בקריות.
ההתחלה הייתה בבנייה של אתרים לחברים קרובים, לקוחות שהגיעו מפה לאוזן ולאחר מכן החל העניין של קידום אתרי SEO במנוע החיפוש גוגל. הנושא סיקרן אותי והציב אתגרים חדשים בעולם הפרסום והתחברתי לכך מיד. הייתי בין הראשונים בארץ שעסקו בקידום אתרים מקצועי לבעלי עסקים וחברות מכל הארץ והייתה לי הזכות לספק שירות למאות לקוחות שניתן לציין בניהם את נירלט, אלוני, רשת מוסכי רנו, הדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון ועוד רבים וטובים אחרים.
לפני מספר שנים הבנתי שהפופולאריות של הרשתות החברתיות הולכת וצוברת תאוצה והתחלתי לספק שירות של ניהול דפים עסקיים ופרסום ברשתות חברתיות דוגמת פייסבוק ואינסטגרם.
מי הלקוחות שלך היום?
היום אני מעניק שירות לקהל לקוחות מגוון שכולל עצמאיים, פרילנסרים, בעלי עסקים קטנים ומוסדות שונים בכל הארץ. יש לי לקוחות בתל אביב, בראש העין, בכפר סבא, בחיפה ובקריות. הלקוחות כוללים עורכי דין, יועצי משכנתאות, מסעדות, בתי אבות, מרפאות שיניים ועוד תחומים שונים.
בנוסף לכך אני מספק שירותי יעוץ שיווק דיגיטלי עבור לקוחות שמעוניינים לערוך סקירה של הפעילות השיווקית שלהם ברשת האינטרנט, וללמוד איך הם יכולים לשפר את הנוכחות שלהם ברשת ולהפיק ממנה הרבה יותר.
מה התכניות לעתיד?
המטרה להמשיך לספק שירות איכותי ללקוחות שלי ולהגדיל את הפעילות העסקית באופן עקבי ככל שניתן. ומעל הכול רק שנהיה בריאים ומאושרים!